Promenad

Tänkte ge mig ut att springa, men orkar verkligen inte. Men Liz frågade om jag vill med henne och Nina ut och gå, så jag nappar på den iden istället:) Trevligt att få en lite promenad med härliga tjejer:) Sen ska jag dusch, äta kvälls mat, sen en drink med Nina och Liz här, sen till Malcolm och sen på Stockholms;D

Vilken dag! Kommer bli super kul och längtar redan efter att få ta på mig min outfit för kvällen;) Så snygg, tycker jag då;) Nej något mer plugg hinner jag nog inte med idag, får bli imorgon istället! Kanske blir det här också dagens sista inlägg, det beror på hur lång tid promenaden tar!

Om det blir det så, får ni har en trevlig torsdag kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0