Påsklunch

Nu har vi varit hos mormor och morfar och ätit påsklunch, efterrätt, fika och sen fick vi påskägg;) Jag ska krypa i mjukisbyxorna nu igen! ;) Men det har varit trevligt, min lilla kusin är urgullig, skrattar och studsar men tycker inte om att klä på och av sig. Men han är så söt och vart väldigt förtjust i mamma, jag är förkyld så jag höll mig undan lite. Men det blir fler gånger, och till sommaren är han ännu större så man kan leka med honom mer:)

Idag är jag lite dålig på att skriva blogg, men det får vara så när man firar påsk;) Ska gå ner och kolla på en film med mamma istället! Sen ska vi laga tacos, lägga pussel och se på Lets dance;) Jag älskar att vara hemma! Kanske borde över väga att flytta hem igen?!

Skriver kanske lite senare, men måste sova i tid, jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0