Påskafton

Kom nyss hem från mitt kära städ jobb på Dalle;) Allt är sig likt förutom att en städerska slutat och vi har fått beiga handdukar istället för vita;) Jag har inte varit där på en och en halv månad:P Eller en sak till hade hänt de hade byggt om baren! Nu var den öppen och fin, men ljus grön tapet;) Men mitt jobb är inte så intressant i sig i alla fall inte, när det inte bor intressanta personer hos oss, de kan hända ibland! Som typ Per Gessle och Lars Winnerbäck eller för dem som gillar hockey Ed Belfour;) Kanske inte kändiseliten, men lite roligare än vanliga Svenssons;)

Nej, nu ska jag ta tag i allt det där som jag alltid säger att jag ska ta tag i;) Eller nej jag ska fika först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0