På dåligt humör

Igår när jag kom till Uppsala och styrde stegen mot min kära cykel, så stod det ingen cykel där, jag och Jon letade överallt igår, men nej, någon har tagit den:( Var ner till stationen idag igen, men ingen cykel någonstans! Så nu letar jag ny cykel, ska få låna Jons farfars så länge. Man behöver verkligen en cykel här annars blir man ruinerad eller så får man lov att gå och om jag ska gå överallt jag ska, så kommer jag verkligen inte behöva träna, på tal om att träna, jag skulle vilja träna idag, men det känns som jag har lite annat att göra, så idag blir träningsfri dag! Kanske kan jag börja trotts förkylningen imorgon?! Skulle verkligen behöva röra på mig efter påsken;)

Nej nu måste jag ta tag i det här pluggandet en gång för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0