Miss

Jag hade kollat på fel tåg, trodde tåget till Gävle skulle gå vid 14:19, men det var på lördag;) Så nu får jag vänta en timme till, har massor att planera men jag orkar bara sitta här och ta det lugnt och ladda inför kvällen!

När jag kommer till Gävle ska jag ta bussen till Sätra där Lisa bor, sen ska vi beställa pizza:) Sen blir det pizza mys och Kent och sen blir det till att bege sig till Läkerolarena! Åh, det kommer bli helt sjukt underbart, fast risken finns att jag står och är stressad på Mannen i den vita hatten, för jag är livrädd att inte hinna med tåget. Nog för att det går ett vid 01:55 också, men jag är inte så sugen på att komma hem vi tre i natt;)

Nej nu ska jag ta ett äpple och en kopp te sen blir det långsam cykling ner till stan och tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0