Lycka

Vad ska man säga, lyckan vart fulländad igår. Jag finner inga ord, det vara bara så bra som det kan vara, men det är Kent! Dock är jag besviken på att det var klent med folk och jag tycker aldrig att jag kom in i den där riktiga stämningen. Sen har jag alltid gillat utomhus konserter bättre än inomhus, så det slog inte tältturnén 2005. Men det spelar egentligen ingen roll för det var bra och det var lycka och det räcker bra för mig. Fast nu känns det tomt, det kändes tomt redan när jag satte mig på bussen från Läkerolarena och undrade när jag skulle få se detta underbara band igen. Just nu ser planerna ut så att det bli först i sommar på P&L ska nog boka biljetter till det snart! Förstår bara inte hur jag ska stå ut!

Jag hoppades på att bli fri från min förkylning tills nästa vecka, men efter allt mitt skrikande och sjungande igår så tror jag tyvärr att det blir tvärtom! Men det är värt det, allt är värt det! Nu ska jag lägga in bilderna på datorn och njuta lite till, bilder och låtlista dyker upp under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0