Lunch

Har nyss ätit lunch och ska nu fortsätta med pluggandet så jag blir klar till tre och kan göra något vettigare då! :) Typ spela Guitar Hero med mig själv, eftersom min pojkvän inte vill umgås med mig utan bara träna. Jag borde också träna men nej, jag är fortfarande förkyld och har ont i mina leder:( Men nästa vecka så ska jag skita i det och träna i alla fall, nästa vecka ska bli en bra vecka, utan en enda fest! Så det så! Jag kanske låter lite bitter på livet just nu och jag är det, för just nu är jag less på att inte veta något om min framtid jätte less, och jag vet att borde stanna här, men jag är rädd för att jag kommer bli så fruktansvärt ensam. Åsch just nu kan jag inte tänka klart, nu ska jag tröstäta godis och skriva klart den här grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0