Lunch

Nu ska jag strax ta och fixa lite lunch till mig och Jon, tror det blir pastasås, pasta och köttbullar:) Har tagit kort på kläderna jag köpte igår med hinner inte lägga in dem innan vi åker. Så det får bli på tisdag när vi kommer hem igen, då kanske det kommer upp någon Riga bild också, om nu Riga är en fin stad;) Jag har hunnit plugga lite och tänkte försöka plugga lite på tåget också, sen lär det nog inte bli något gjort förens på tisdag, usch jag har lite dåligt samvete, men det blir plugga och jobb över påsk istället! Till påsk åker jag hem och då kommer även moster och min lilla kusin på 7månader upp från Mjölby, det blir trevligt då jag inte träffat dem sen i julas. Sen efter påsk ska jag börja med mitt nyttiga liv, kände att det inte var någon ide innan eftersom jag känner min mamma och mormor så väl, deras påsk är alltid välfyllda;) Men nej nu ska jag platta till min lugg, som jag för övrigt borde klippa sen blir de lunch och sen blir det Sthlm och Riga!

Hoppas ni har en trevlig söndag och måndag, så hörs vi igen på tisdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0