Lördag..

Idag är en ganska seg dag, och jag orkar inte göra något alls. Planen var att jag skulle och träna 10:30 varpå jag vaknar 10:40, så ja, det blev inget med det;) Dessutom är hostan dryg igen, så jag skiter i att träna idag! Kanske kan jag ta mig ut och springa imorgon innan vi åker till Sthlm och Riga. Borde börja packa in för Riga också men jag har inte orkat den än heller. Men jag har i alla fall tagit hand om tvätten och ätit frukost. Ska faktiskt ta en dusch snart också! Ikväll blir en lugn kväll, för kvällen igår var lite små jobbig;) Så jag ska se på melodifestivalen och äta god mat istället;) Jag är inte den som klarar att festa två dagar i rad! Jag tror att jag och Jon ska ner på stan en sväng nu vid två också kika lite i affärer och så! Jag ska kolla efter en skinnjacka, för jag känner faktiskt att jag behöver en;)

Nej, nu blir det en dusch så kanske jag kan göra lite nytta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0