Hemma

Har inte hunnit skriva något idag då jag har varit i skolan, suttit på tåget och varit med mamma och påskmat handlat;) Men nu är jag hem i mitt rumt, skönt att vara hemma! Slipper laga mat ikväll och tänker bara ta det lugnt! Borde egentligen plugga, men det är riktigt tråkigt. Tror jag klarade mina tentor, hann inte hämta ut dem men min lärare kollade lite åt mig;) Så då förtjänar jag lite vila idag! Sen imorgon kanske jag kanske skriva lite, fast mamma tyckte jag och bror kunde städa övervåningen som var lediga, det är tacken för att man kommer hem;) Min syster sa glatt att hon hade saknat mig och i andra meningen att hon kanske tänkte åka till Lofsdalen med en kompis;) Jag är kanske inte så saknad som jag tror;)

Men nu ska jag gå ner och lägga mig i våran sköna svart-gråa soffa som är super bra att ligga och slöa i;) Men nu när jag har tid så kan jag nog skriva lite mer idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0