Godmorgon!

Jag har redan varit vaken i två timmar nu så vet inte om det är så mycket morgon längre;) Förstår inte vad det är men jag lyckas verkligen inte sova längre än åtta timmar just nu. Så när jag vaknade vid halv åtta började jag läsa min Glamour:) Så nu har jag läst färdigt den tidningen, synd att jag inte kan ha tentor och liknande på de, skulle nog gå ganska bra med tanke på vilket intresse jag lägger ner på tidningen;)

Klockan tolv ska vi till mormor och morfar, det blir gott med påskmat, förmodligen mycket bättre än det jag kommer få äta på jobbet i helgen;) Men men, jag har inte jobbat sen i januari så jag ska inte klaga, dessutom är det bra med pengar så jag slipper tar ut från mina spar pengar och då kan känna mig rik ett tag till. Jag är en ganska rik student och gör inte alls av med det pengarna som det var tänkt att jag skulle ha i början, bra gjort av mig! Jag lever fortfarande på mina jobbpengar sen julen!

Nej nu ska jag ta en dusch, sen ska jag plugga lite och sen ska jag försöka fixa till den här bloggen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0