God morgon!

Sitter här och lyssnar på Sonata:) Har redan varit uppe i snart två timmar och tagit hand om tvätten, nu är den i torktumlaren så ska ner igen sen och ta upp den åt mig och Jon, då ha är på väg till skolan snart! Det är inte jag, jag börjar ett idag och slutar tre så jag tänkte försöka skriva lite på rapporten innan skolan, sen ska jag laga lunch också, lax i ugnen med potatis, mums:) Jag gillar lax och det är nyttigt så det är bra;) På tal om nyttigt så har jag slutat äta godis(tre dag), nej men jag ska verkligen lyckas den här gången. Dock blir det lite onyttigt att gå ut ikväll, men det är inte godis;) Borde förresten måla naglarna inför utgången, jag som inte har tid, borde plugga. Ska nog göra det ett tag nu, ska bara sminka mig och fixa håret förstå så jag är redo för skolan sen!

Men hinner nog skriva mer sen efter skola och träning:)

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-03-27 @ 09:47:52
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0