God morgon

Jag är på språng till jobbet strax, hoppas de blir en lugn dag som igår. Jag kommer stressa där nog till sommaren;) Jag borde kanske söka ett lite roligare jobb, men jag är för lat och orkar verkligen inte ta tag i det, som med allt annat, just nu orkar jag inte ta tag i något, vill bara ligga i min säng och läsa böcker! Men nej jag måste ta och rycka upp mig, bara den här förkylningen är borta ska jag träna. det är nog nyttigt för mig, kanske kan bli lite piggare och gladare!

Nu släppt locket jag har för öronen, ganska häftigt när det gör det, tänk så mycket små ljud man missar annars! Nej, jag vill inte vara förkyld längre alls! Och just nu vill jag vara kvar här för alltid också, börjar av någon anledning bli väldigt trött och ledsen när jag tänker på att jag måste åka tillbaka till Uppsala imorgon, blä!

Nej nu måste jag gå, jobbet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0