God morgon:)

Jag som precis har börjat min påskledighet, har sovit ända tills tio i åtta idag;) Jag passar verkligen på att utnyttja min ledighet;) Nej men jag är så förkyld så det är bara jobbigt att ligga kvar i sängen och snörvla i alla fall! Funderar nu på vad jag ska göra idag, städa, baka en kaka, plugga och kanske åka till Jon? Fast jag gillar att vara hemma när jag väl är hemma, men det är trevligt att träffa Jons familj med, men det kanske får bli till sommaren;) Det är skönt att vara hemma, gruvar mig redan för att åka härifrån, kanske ett tecken på att jag borde flytta närmare hitåt, om min pojkvän bara kunde bestämma sig hur han vill ha sitt liv! Alltså jag vet att man kanske inte ska anpassa sig efter andra, men det är lättare sagt än gjort när man har varit ett par i tre år;)


Nej, nu ska jag borsta tänderna och börja städa lite, då blir mamma glad:) Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

godmorgon!skönt med ledighet.själv har jag sista arbdagen idag. glad påsk..läs gärna min blogg

2008-03-20 @ 09:04:17
URL: http://petersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0