God morgon!

Jag är uppe tidigt idag fast jag inte ens börjar förens elva idag, men jag sov hos Jon och han skulle upp tidigt för han ska börja skriva sin tenta snart, hoppas det går bra för honom! Så ikväll kanske det blir en utgång med Jons klasskompisar vi får se, jag är i alla fall ganska sugen på att går ut! Fast ag gillar att kolla på tv och läsa böcker också, så jag kan göra det också om ingen ska ut;) Sen borde jag så klart plugga lite också och börja packa inför Riga resan på söndag, hoppas det har billiga kläder där, typ en skinnjacka;) Annars får jag kolla på det när jag kommer hem!

Det snöar ute idag fast bara sån där fjunsnö så den inte lägger sig på marken. Men jag gillar inte snö överhuvudtaget just nu, jag vill ha vår och sommar! Våren och sommaren är mycket mysigare när man kan vara ute utan att frysa!

De vi hyr av har satt upp en lapp i våran korridor om att det tycker att det är stökigt här och att vi har för mycket saker ut i korridoren. Jag undrar vad det kan göra om vi inte fixar det? Sen är det varken min städ vecka eller min saker så jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt saken heller. Nej usch, att man ens vill bo såhär är konstigt! Fast ja, man slipper vara ensam. Jag bor här just nu för att jag inte riktigt vet hur min höst ser ut och att diskutera det med någon är svårt då ingen är neutral;) Alla har sin åsikter.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sen plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0