Ge mig en vinterdrog

Sitter och äter massa godis och lyssnar på Kent, är egentligen jätte mätt och borde egentligen inte lyssna på Kent alls. Men just nu orkar jag inte bry mig! Jag vill bara hitta en lösning på det här och bli nöjd men jag blir inte nöjd hur jag än funderar på att välja. Och alla har åsikter om jag hur jag ska göra, vilket i för sig är bra och förmodligen för att de är min vänner. Men om jag nu väljer känns det som att jag kommer göra människor besvikna, jag borde inte tänka så, jag borde tänka på mig själv. Men jag kan inte det, för jag bryr mig alltid om vad andra tycker och tänker. Usch, vad dyster jag låter, men jag antar att man får det ibland. I alla fall när det känns som man vill lägga sig i sängen och lyssna på Kent utan att sova en blund. Jag önskar jag kunde ringa någon, men jag vet inte vem. Åh, nu går det verkligen jätte trögt så jag borde inte skriva här, men jag fick bara lov att skriva av mig. Men ska låta bli att skriva mer ikväll, så god natt!


Du sa, "Gör ditt val, ta ett självständigt beslut"
Jag höll en hand då mot din varma hud
Du sa, "Stäng din dörr, vi har något att reda ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0