Första tränigen på länge

Ja, idag har jag struntat i det lilla av som förkylningen som är kvar och tränat lite. Kanske inte tog i allt jag hade, men det vågar jag inte efter ett så långt uppehåll igen! Imorgon blir det nog en löprunda, tror nämligen inte jag hinner träna innan vi ska ut annars! Ska bli sjuktkul med utgång:) Jag är taggad till tusen, hoppas bara det håller i sig till imorgon! När det väl löst mig med mitt cykel problem så är det ganska skönt att vara tillbaka i verkligheten igen, med skola träning och en utgång, det är trevligt med utgångar kanske borde man gå ut oftare när man bo i Uppsala?!

Nej nu ska jag duscha, sen blir det lite plugg igen och sen ska jag nog gå över till Jon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0