Enda inlägget

Idag blir det bara ett inlägg, jag ska nämligen med tåget om ungefär en timme och sen blir det sov dags tror jag, kanske lite lite plugg. Idag har jag jobbat igen, en väldigt seg dag, men man har sådana ibland också! Sen har jag varit och fikat med Malena kul att träffa henne en sväng, kommer nog bli ett tag tills vi ses nu hon har nämligen väldigt mycket för sig;) Önskar jag kunde följa med henne, i alla fall till Tyskland och Grekland! Menjag får träffa henne sen till sommaren när vi båda kommer vara ett tag i Leksand!

En hemsk sak som jag snart måste betala är hyran på mitt rum som är på 3000kr!!!! De har nämligen höjt  hyran med 200kr den här månaden för att vi ska få städfirma som städar en gång i veckan! Men 3000kr för ett rum på 19kvm och gemensamt kök som man delar med tolva andra! Hur kan man ska behöva betala så mycket för att bo på ett skit stället som Flogsta?! Nej usch, nu blev jag ännu mer less på Uppsala, det är dyrt där, tar betalt av stackars fattiga studenter! Nej, just nu har jag verkligen igen lust att åka tillbaka, vill stanna kvar här hemma! Men men, snart nytt boende, ny ort eller sommarlov, vi får se i dagarna!

Nu ska jag pack, plugga och sen åka!


Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-24 @ 18:25:03
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0