Cykel problemet löst

Har nu lyckats införskaffa mig en ny cykel för 400kr och ett bamse lås för 200kr:P Så den som vågar ta min nya cykel, den får med mig och mitt och lås och göra. Okej, den här cykeln är inte alls lika fin, snygg, trevlig, vacker och jag har inga minnen med den alls, men, det får duga helt enkelt. Antar att min gamla cykel aldrig mer lär dyka upp i alla fall, och det är ingen ide att älta det, bara att släppa det. Bor man i Uppsala är det bara så det är, tyvärr.

Jag har pluggat lite idag, men måste plugga lite mer! Usch, det här är inte så tråkigt och går riktigt segt. Emelie hade lyckats skria klart hela rapporten, snacka om att jag ville krypa ner under ett täcke när jag hörde det, jag har typ inte ens kommit halvvägs och tänkte inte alls göra det lika komplicerat som henne, usch ångest! Men men, om jag inte fixar det får jag bara kompletter och det är inte hela världen! Faktiskt! Även om jag har så höga krav på mig själv så att jag kommer att tycka det i alla fall, men det skadar inte att försöka intala sig;)

Jon och de andra i hans korridor skulle upp och basta, skulle vara skönt men nej jag tror faktiskt inte att jag orkar! Ska gå och ta en kopp te och ett äpple istället, har börjat mitt nya nyttiga liv;) Synd bara att Malcolm tyckte vi skulle ut på torsdag, vet inte om det blir så nyttigt då;)

Men nej tillbaka till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0