Busväder

Det är verkligen ett riktigt busväder här, lite aprilväder kanske man kan kalla det. Snö storm, ös regn och strålande sol om vart annat;) Men om aprilvädret kommer nu så kanske jag snart får vår, fast jag vill helst ha vår nu på en gång så jag kan använda mina mindre varma kläder och skor som man kan går barfota i! Borde inte sitta här och kolla ut genom mitt fönster eller skriva här;) Jag borde plugga, men det går verkligen jätte segt, att läsa ett ynka häfte tog en och en halv timme, för jag sitter bara och hostar och tänker på annat;) Sen hade jag Kent i bakgrunden så började sjunga med där lite då och då också;)

Men jag borde verkligen sätta lite fart med vfu-rapporten. Imorgon får jag tillbaka min tenta också, jag hoppas verkligen jag fixade det, annars blir det grymt kämpigt! Men nu ska jag ta tag i lite plugg, sen blir det kvällsmacka, dusch och packa lite för hemfärden, borde gå ner till ICA och köpa en yoghurt till imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0