Blogg beroende

Jag har på en vecka och lite till lyckats bli helt fast vid att blogga. Och att läsa bloggar;) Jag kan sitta i timmar och klickar runt på sånt jag tycker är intressant, men det är ganska farligt om man har annat att göra. Det blir lätt att skolarbete som inte är lika kul hamnar i andra hand;) Jag har verkligen en liten plugg svacka just nu, jag hoppas det blir bättre efter påsk och sen börjar vi snart med våran tredje delkurs, vilket betyder att det snart är sommar;) Snart kommer nog mamma och pappa hem, tror de jobbar kort dag, får se vad som händer här då, annars funderar jag på att åka till Jon, men ja vi får se. Jag ska börja med att gå ner och sköra kakorna i bitar och byta till seriösa kläder fån mjukiskläder. Synd bara att jag inte har så mycket kläder här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0