Beslutsångest

Sitter här och lyssnar på Sonata Arctica och känner mig lite nere. Vet inte riktigt hur jag ska göra till hösten; Uppsala eller Falun? Skulle vara skönt att vara närmare hem men skulle kännas lite som ett bakslag. Fast ja, usch jag vet inte och Jon gör mig inte riktigt klok på det heller. Men jag antar att jag måste utgå helt från mig själv..

Nej, jag måste sluta fundera på det här, det gör mig ledsen. Ser fram emot imorgon istället:) Äta påsklunch hos mormor och morfar och träffa lillkusinen:) Plus att man alltid brukar få ett stor påskägg från mormor! Så det blir nog lite godis imorgon också, men det är bara påsk en gång!

Nej, jag ska läsa lite Glamour nu innan jag lägger mig! God natt och så hörs vi imorgon igen:)





 

image19

Har förresten börjat klippa bilderna från Riga idag, så ska lägga upp några fler imorgon,
men här är en på mig vid vattnet, i bakgrunden har ni Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0