7/3-08

Idag är det en stor dag! För idag ska jag se Kent! :D Det kommer bli helt sjukt grymt och jag känner mig redan full av energi in för kvällen, hoppas bara att det håller i sig de timmarna som är kvar! Finns bara ett problem och det är att jag inte ska hinna med tåget hem till Uppsala ikväll, det går 23:00 och bussen går 22:30 från Läkerolarena och då ska jag på en kvart ha lyckats få med mig jacka och allt och trängt mig på bussen, det blir spännande, får se om Lisa och Maria kan lägga upp en plan åt mig;) Jag hittar nämligen inte från rådhuset till stationen heller, jag har nämligen bara varit i Gävle en gång;)

För övrigt lyser solen idag och snön som föll igår natt är nästan helt borta. Utan för min skola har vårblommorna börjat komma fram, de ska jag ta kort på någon dag bara för att det ser så trevligt ut:) Fast när vädret håller på såhär är det svårt att välja hur varm jack man ska ha och så. Igår var det minus grader när jag cyklade till skolan, när jag cyklade hem vart det 10 plus grader, då var det lite varmt att cykla med fleeace fodret i.

Idag ska jag bara vara lycklig och tänka på positiva saker! Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag börja städa mitt rum, sen blir det lunch och tåget till Gävle! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0