6/3-08

Jag och mina blogg försök, att jag inte bara ger upp. Men så får jag ett ryck som idag och får för mig att jag ska skriva lite igen;)

Imorgon ska jag till Gävle och se på Kent! Det kommer nog bli hur trevligt som helst och trotts att det inte blev som det var tänkt så vart det väldigt bra! Sitter här och laddar upp lite, fast ja det kan man egentligen inte gör förens imorgon, den riktiga uppladdningen blir hos Lisa innan tror jag! Jag ser verkligen fram emot det och kommer nog ha en väldigt bra dag imorgon när jag städar mitt rum till Kent och försöker gör lite nytta inför min VFU-vecka som börjar nästa vecka. Ska bli kul att komma ut och test på arbetslivet på riktigt men svårt också med den rapport vi ska skriva under tiden.

Just nu är det lite veligt med hur jag ska göra med mina forsatta studier, eller jag ska fortsätta plugga, men vet inte vart. Just nu är det många plus till att jag ska börja i Falun till hösten, känner mig ofta väldigt ensam här nämligen. I Falun känner jag människor och börja Sarah där till hösten känner jag ännu fler. Flyttar Jon härifrån till hösten lär det bli ganska ensamt här för min del. Men jag är väldigt nöjd med min utbildning så det är lite svårt att välja men jag tror att man måste trivas för att allt ska funka och jag gillar egentligen inte att vara ensam fast jag har lärt mig det sen jag flyttade hit. Har kanske varit lite ensamt hem i Leksand under hösten också men jag har alltid haft Maria på jobbet!

Nej nu ska jag sluta fundera och ta en dusch och hoppas att Jon snart bestämmer sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0