Zlatan är gud

Jo man skulle kunna tro det;) Visst är han bra, men jag menar direkt han får bollen så börja kommentatorerna skrika, han behöver inte ens vara nära mål, de skriker ändå. Nu gjorde han ändå ett mål och det var ett fint sådant och han är bra! Men inte gud;) Men ja, Sverige vann jag är glad och laddar inför Lördag! Sjukt kul med EM! Imorgon blir det en jobb dag, jobbar mellan åtta och tre så blir lite blogg torka;) Sen ska jag upp till Sarah i Rättvik hon har fått hem en ny häst som hon ska rida in tydligen värd lite pengar, ska bli super skoj att se:) Inte bara hästen, utan också Sarah och Ekka var ett tag sen nu! Hoppas bara Ekka svara på mitt sms, annars får jag åka själv till Rättvik, men det går bra det med. Åka dit och lukta lite på hästarna. Det är först idag när jag har klappat på Moa hemma hos Jon som jag förstår hur mycket jag saknar hästar. Jag vill bara slänga mig upp och rida i väg i full galopp. Får kolla med Sarah om jag kan får komma upp någon dag och rida lite var så himla länge sen. Kanske borde ta tag i det igen till hösten, vi får se. Men ja, jag saknar det på tok för mycket! Nu ska jag i alla fall sova, ska upp halv sju imorgon! Så sov så gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0