Trött

Jag borde sova nu ska upp halv sju imorgon, börjar kvart över åtta. Vi ska presentera vårat projekt imorgon, går nog super bra:) Sen ja sen är det slut. Artikel skrivandet idag har gått uselt men jag får ta och fixa det imorgon;) Tränande har också gått usel, sparkade lite fotboll med Jon och sen kom Liz som bor bredvid mig ner och så var vi med och spelade eld fotboll. Var något märkligt material som man har i skyddsvästar eller något liknande, som man sen eldade på så det var en liten eldboll, gick bra att sparka på men man fick akta kläderna. Riktigt intressant och roligt faktiskt, kanske min nya sport jag ska introducera och blir rik på, yeees där har jag det;) Sen har vi varit ner på stan och käkat glass, åkte förbi Snärkan och kollade kön, tänkte att vi kunde gått in två timmar om det var lite folk, men det var det inte;) Nu ska jag nog gå och sova tänkte jag! Så god natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

ooh, det låter kul. var ska du ut och med vem? ^^

2008-06-03 @ 23:25:24
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0