Tråkigt

Jag har jätte tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Jag har inga idéer alls så snart ger jag mig ut och springer bara för att jag har så tråkigt. Jon han bara tränar och spelar matcher, med andra ord är han inte så mycket att umgås med. Med andra ord är det precis som vanligt och jag hatar det. Jag måste förändra mitt liv och det är fort innan jag dör av tråkighet. Det är tråkigt att kliv upp när jag ska till jobbet för det är skit tråkigt att jobba och det är tråkigt att stiga upp när jag inte jobbar för jag har ändå inget att göra. Nu ska jag lägga mig och läsa bok och hoppas på ett bättre liv.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, sorry ;) nej, jag jobbar bara kväll imorgon. på tisdag slutar jag fyra och på onsdag tre. Men jag tänkte om vi kunde ses på onsdag då. För emma ville att jag skulle titta in på siljan efter jobbet. Om du har tid då alltså. ^^ puss på

2008-06-15 @ 22:10:11
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0