Tog i

Okej, jag kanske överdrev ilskan lite, vart bara så frustrerad! Men ja, nu har jag lugnat ner mig spelat lite Mari Kart på Nintendo 64 med Jon istället och kommit fram till att jag ska försöka klara alla nivåer på Guitar Hero och läsa massa böcker i sommar istället. Så får jag min skatt i Augusti och kan köpa det då, den som väntar på något gott! Har faktiskt spel som jag kan spela så länge och behöver egentligen inga nya kläder heller fast jag är jätte sugen på en ny klänning. Har gjort en lista på det som jag faktiskt får köpa, typ raklödder och liknande, sen så måste jag har lite pengar till semestern i Varberg och till bensinen, som verkligen inte är gratis. Men ja jag ska nog fixa det här och tänkte på att jag är miljövänlig som inte shoppar så mycket. Nej vet ni vad jag är lite vikarierande mamma igen, som jag brukar bli när jag kommer hem så nu ska jag gå ner och laga middag har precis dammsugit och tagit in tvätten, men sen slipper jag betala för mig hemma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0