Tisdag

Haha, fick lov att fundera ett tag innan jag kom på vad det var för dag idag;) Alla dagar går in i varandra när man inte har skola utan bara är ledig och jobbar. Jobba kan jag göra varje dag så det påverkar inte vilken dag det är. Men ja, jag kom fram till att det var tisdag idag. Och att alla började få tillbaka återbäringen på skatten förra veckan, jag har inte fått min ännu och börjar bli ruskigt irriterad! Jag vill köpa nu underkläder och Mario Kart, varför kan inte jag få tillbaka mina pengar! Orättvist om alla andra får! Ja ja, idag har jag varit ut och gått sen har jag tagit hand om Jons mammas häst Moa lite, hon är svullen på alla benen så vi har spolat med kallt vatten, hon går jätte kravligt, hoppas inte det är någon fara med henne. Sen har vi varit förbi Insjön Jon skulle fixa ID kort till jobbet på Clas. Sen har vi ätii lunch och ja nu vet jag inte vad jag ska göra;) Jon ligger och pratar med Trond, pratar om Sverige matchen och jobb tror jag. Men ja jag ska fråga honom vad han vill hitta på nu! Så skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0