Tisdag

I morse vaknade jag av att Jons pappa knackade på Jons dör vid kvart över sex, Jon gick upp då men jag låg kvar ett tag. Jon ska nämligen testa att köra upp idag igen, han kör upp nu halv nio. Så för hans del var det bara att gå upp, jag gick också upp vid kvart i sju och tog bilen till Leksand, så nu har jag ätit frukost och nu sitter jag och tar igen det jag inte hann kolla här igår. Var till Borlänge igår, handlade ett bara bra tränings byxor att springa i och sen lite smink. Sen var vi ut och sprang och jag bara kände att jag inte behövde sitta något vid datorn alls. Blir nog väldigt tomt här hela veckan, för torsdag, fredag och lördag är det Peace and lov och då hinner jag inte skriva något alls;)

Idag kanske jag hinner skriva lite mer, ska nämligen mest fixa här hemma, baka lite ska jag göra nu, sen ska jag dammsuga, ta en promenad och lite så. Jon och jag kanske ska på relaxen men det är inge bestämt ännu, vi får helt enkelt se, men nu ska jag borsta tänderna och sen baka! Hoppas också på att det går vägen för Jon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0