The secret

Har suttit och kollat lite på The secret, boken som jag även har läst och tror att man kan läsa många gånger för att verkligen förstå. Jag vet att det inte är många som tror på det här, men jag gör verkligen det! Den gör i alla fall så att mitt liv känns lite lättare att leva!

För övrigt lyssnar jag lite på fotbollen nu, Ukraina leder. Synd för Jon han hade nog gärna sätta några mål från Sverige. Tanken är att jag ska ha skrivit klart nästan allt idag när Jon är borta, men jag vet inte jag det går lite segt och jag vet inte riktigt hur de vill ha det. Få kolla med tjejerna imorgon, kanske har de någon bra ide på hur man ska skriva! Imorgon ska vi har examination i rörelse, gå skottkärra och sådär;) Det blir skoj! Bara tre dagar kvar i skolan och det kommer gå jätte bra med alla de tre examinationerna tror jag:) Nu ska jag dricka lite vatten och sen springa en runda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0