Städning

Nu har jag dammat hela mitt rum, tänkte skriva nu till klockan två sen ta en kopp te och ett äpple och en dammsuga rummet. Kändes som det behövdes städa och dessutom blir det lättare att städa ur det på fredag då också. Mamma, pappa och Ebba skulle dyka upp vid tio tiden, så då är det bara att vara redo;) Har packat ner en hel del faktiskt, är det jag göra när jag inte orkar skriva, fast ja det är så klart en del kvar, har en hel del grejer;) Så ja det blir packar och plugg vecka tror jag bestämt. Rummet känns så himla tomt nu när jag tagit ner alla tavlor och så. Jon tänker inte flytta ut allt ännu så jag får vara där så länge, för hans rum känns lite mer levande än mitt;) Nej nu ska jag skriva lite igen;)

Kommentarer
Postat av: maria da king

ååh, vad glad jag är att du ska flytta hem :D

2008-06-02 @ 22:41:23
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0