Spring

Nu har jag tagit en spring tur och kört lite styrka och känner mig väldigt stolt över mig själv som vanligt. Jag känner mig ofta stolt över mig själv, det tror jag är bra. Idag känner jag mig stolt över spring turen, att jag har gjort ren garderoberna, varit i skolan och gjort projekt redovisning, skrivit klart artikeln och sen känner jag mig stolt över att jag nu tänker ta min Nobless ask och kolla på film med Jon, Joonas, Augustin och Kaisa. Det är en konst i sig att kunna ta det lugnt ibland också, i alla fall för mig. Så det ska jag göra nu. Skriver lite innan jag går till sängs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart ska du vara stolt över dig själv =)Jag är iaf stolt över Dig. Kram

2008-06-04 @ 22:21:43
URL: http://jennifer8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0