Söndag

Vart Grönalund igår i alla fall och det var super kul, så det var tur jag ryckte upp mig och följde med, annars hade jag nog ångrat mig. Så vi var där från halv tre till halv tio ungefär, verkligen en hel dag, det var lite synd att det var långa köer, men ja vi hann åka det vi vill och det var skoj så:D Fast Joonas och Jon åkte inte alla grejer de vill inte bli åksjuka:P Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte var roligast, men jag tror det kan ha varit kvasten, bergodalbanan som man hänger under:P Den var inte så läskig och mest bara härlig! Läskigast var katapulten:P Inte så läskigt att åka uppåt, men när man var längst upp några sekunder innan det släppte ner, det var inte roligt hahaha. Fast jag är riktigt stolt att åkte den, den det var skoj när man väl kommit ner igen;) En liten sak som var dumt igår, det var att jag inte tänkte på att jag var så mycket i solen och smörjde då inte in mig med solkräm;) Min axlar var aningen röda när jag kom hem och det syns precis var jag har haft linnet;)

Men vet ni vad, nu ska jag plugga hela dagen nästan. Blir lite mat pauser, städpaus och sen också en löppaus. Kanske en bloggpaus också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0