Söndag

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera men ni vet det blir så mycket när man flyttat. Har nu äntligen kommit i ordning i mitt rum och fått in min säng och så. Känns skönt. Sen igår jobbade jag första dagen, kändes som vanligt och var precis som vanligt. Det är som att köra bil, man glömmer inte hur man gör på två månader! Sen har jag umgåtts med min familj, idag har vi varit ut på sjön med båten ett tag. Helt enkelt försöker jag ta det lugnt och komma till rätta igen, det blir en omställning att flytta även om det är hem. Men ja just nu känner jag att jag behöver ta det lugnt och bara tänka på mig själv! Men slita sig från bloggandet är svårt, det blir ett beroende;) Så ni lär inte bli av med mig bara jag har kommit till rätta här hemma, på jobbet, helt enkelt skapat mig lite vardags rutiner igen så kommer jag tillbringa lika mycket tid här som förut om inte mer, det beror på vad det blir för väder i sommar och hur mycket jobb jag får och vad jag känner att jag vill lägga tiden på. Imorgon ska jag i alla fall försöka gå tillbaka till mina gamla bra mat vanor och tränings vanor, jag mår inte bra av att känna att jag mest sitter och jäser. Jag vet vad ni tänker nu, men jag vet vad som har hänt sen jag flyttade till Uppsala. Det handlar om att få tillbaka alla kraft jag hade förut. Nu blev det mycket skrivet de tär mycket jag tänker på just nu, mycket funderingar om hur allt blir nu, men ja det löser sig. I veckan ska som kommer ska jag träffa Sarah och Ekka är det tänkt. Sen ska jag försöka hinna med att träffa Jon också, kommer bli konstigt att inte umgås med honom varje dag som nu under våren, om det är bra eller dåligt kan bara tiden utvisa. Borde försöka hinna med och träffa Maria också, tänkte göra det igår med då fick jag jobb. Men jag ska nog hinna det också, jobbar faktiskt bara fredag nästa vecka som det ser ut just nu. Ja, det här blir i alla fall det ända inlägget idag, för nu ska jag samla kraft att sätta in mitt Wii i tvn och fixa vidare här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0