Söndag

Jag är så seg och borde vara i duschen nu. Har varit ut och sprungit med mamma, vi ökade på med en kilometer idag så nu är vi upp i 8km. Ska väll upp i en mil under sommaren är det tänkt. På onsdag börjar friskis och svettis sommargympa också, så det ska jag passa på att gå på, det, tre löprundor i veckan och en promenad om dagen är målet;) Sen får vi se hur lång tid det tar innan jag kommit upp i det! Igår vart i alla fall en trevlig kväll. Min lilla kusin Henry, vill bara att man ska hålla honom i händerna så han kan spring /gå och så det roade jag mig med att göra ett tag, roligast var att gå in och ut över tröskeln till altanen. Man blir så lycklig av små barn:) Sen åt vi god mat och spelade kort på kvällen, så trevligt så. Men jag skriver lite mer sen om vi inte ska ut med båten, för nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0