Sommarlov

Nu har jag skickat in debattartikeln, så nu har jag sommarlov på riktigt! Idag tar 3orna på Leksands gymnasium studenten. På lördag den 7e juni, var det ett helt år sen jag tog studenten! Helt sjukt! Ett år har gått fort och jag har lyckats ta mig igenom en hel termin på universitet i en okänd stad. De är nog den största meriten under året sen jag tog studenten. Sommaren som kommer nu kommer förmodligen se ut precis som förra, jobb, fest, semester med familjen! Fast tydligen mindre jobb än förra sommaren;) En av sommarens höjdpunkter blir i alla fall Peace and love, dit det inte alls är långt kvar nu och sen att Mandis kommer hem igen efter tio månader i USA. Känns som det var nyss hon åkte! Men nej ni nu ska jag borsta tänderna och sen ge mig ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0