sliten

Ännu en dag på jobbet, jag kan inte säga att det är det roligaste jag vet;) Men ja vad tusan det duger, fast jag saknar Maria, nu är jag yngst igen;) Fast ja bara en stund innan Stella och Jelena börjar jobba. Men ja ändå, jag saknar Maria hon och jag var teamet hela hösten;) Men ja, skönt med pengar i alla fall! Vart ingen åkt tur till Sarah idag, fick inte tag i Ekka förens nyss, så jag visste inte hur vi skulle göra. Men ja, jag kanske tar och åker till Sarah en sväng imorgon istället, skulle vara trevligt att träffa henne:) Ja, vad händer annars i mitt liv. Jobb och sen extra knäcker jag som mamma här hemma, lagar middag och dammsuger och fixar. Mamma kommer hem så sent och pappa ännu senare. Det jobbar som tusan med den där firman, men ja hur kul kan det vara att jobba så mycket;) Jag skulle inte göra det;) Jag vill hellre ha det som morfar, han har varit pensionär nu i snart två veckor och verkar hade jätte skönt. Imorgon ska jag vara pensionär på förmiddagen kolla på film och läsa bok. Jag tänker passa på när jag är ledig, snart är det juli och då lär jag inte vara det mer än semestern. Fast ja, juli är en kul månad, Mandis kommer hem och så:) Det här inlägget var inte så intressant nu ska jag gå ner till mamma och Ebba och kolla vad de gör!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aaw, saknar dig också. Jobbet skulle bli såå mycket bättre om du var där ^^

2008-06-12 @ 18:46:57
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0