Skit Sverige

Alltså, det är bland det värsta jag sett i mitt liv, vad tusan gjorde de på planen egentligen?! Skandal! Jons mamma tyckte jag kunde bli sport kommentator, undra om en sån för svär mycket;) I sånna fall skulle jobbet kanske kunna bli mitt, eller inte;) Nej men det där var skandal! Så nu mer håller jag på Holland;) Nu är Jon jätte less på mig och har gått och lagt sig för en kvart sen, men ja det är inte mitt fel att jag har ett jobb som tar upp alla min levande tid, jag måste få sitta vid datorn också;) Men ja nu ska jag sova i alla fall, imorgon ska jag klappa på Jons mammas hästar och vara lyckligt ledig! God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja pengar är alltid bra att ha :) Jag mår bara bra, biverkningarna har börjat släppa nu så är inte lika yr längre :) Ne jag tyckte att d var konstigt för hon skrev att resten var mkt välskrivet och bra, så jag förstår inte riktigt hur jag kunde få komplettera men har snart fixat det iaf :)Vad ska du göra på midsommar då? Kramar

2008-06-19 @ 10:24:03
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0