Sådär

Nu har jag gått en timme, städat klart huset och ätit lunch och klockan är bara tjugo i ett. Det betyder att jag kommer hinna göra mer saker idag har inte riktigt bestämt mig för vad ännu. Ska till att börja med göra mig i ordning, dra på lite smink och snyggar kläder. Sitter nämligen i promenad kläderna ännu. Funderar på om det bli uppvikta jeans idag, det var lite kalt ute idag, blåser rejält. När jag väl har fått på mig kläder så kanske det blir så att vi åker till Djura och hittar på något mys där. Sen imorgon är det bara en sak jag har planerat in och det är att kolla på Sveriges match mot Grekland! Sen på onsdag skulle jag ha träffat Sarah och Ekka, men jag har fått jobb. Fast jobbar bara till tre så hinner träffa dem på kvällen om de har tid! Så ja nu är jag upp i 13 jobb dagar, jag kanske blir rik i sommar trotts allt. Nu ska jag gå och göra mig i ordning uppdaterar igen, sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0