Rock away

Dags för en upp ryckning och det som tusan. Dags att börja leva livet och göra roliga saker. Har suttit och kollat på desperate och prata med Mandis på skype så har blivit på bättre humör. Sen har jag också skrivit ut spelscheman till Peace and love, så jag vet vad jag ska se och vart! Blir sena kvällar, till två på nätterna, både Håkan och Kent spelar efter tolv, men jag tänker stå långt fram och sjunga med som att jag inte alls ska upp och jobba dagen efter;) För tusan man lever bara en gång och det tänker jag ta tillvara på nu. Så idag ska jag ge mig ut och springa en runda och sen ska jag kolla om det är något roligt på tv, annars ska jag spela Guitar hero. Men ja först en spring tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0