Riesen

Sitter här och äter riesen, har man varit duktig och sprungit så får man det;) Dessutom kände jag att jag behövde lite godis en mysig söndag som denna! Ska se klart the secret nu och sen ska jag se lite desperate:) Om jag hinner innan Jon kommer hem vill säga:P Han borde vara hemma om ett tag och då vill jag umgås med honom och han vill inte se på desperate det kan jag lova;) Han vägrar att se på alla mina favorit serier, han säger att han inte tycker om dem;) Men han har inte ens kollat på dem en gång så han kan inte veta om han gör det egentligen eller inte;) Typiska kill-fasoner;) Ja men nu ska jag fortsätta kolla, plugget skjuter jag nog upp till imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0