Rensning

Mamma kollade på alla mina kläder och sa att man faktiskt inte behövde så mycket kläder, speciellt när allt inte går in i garderoben och man måste ha lådor under sängen där man har tröjorna. Hon kanske har lite rätt, men jag kan inte låta bli att köpa alla fina kläder jag hittar. Just nu vill jag ha en snygg klänning och ett par lite högklackade skor i sandal stuk. Ingen pumps de har jag redan. Det jobbiga med alla kläder jag har är att på vägen fram och tillbaka till mitt städ jobb behöver man inte vara fin kläd och inte när man är hos Jon i Djura heller, där träffar man knappt folk. Så ja, jag hinner inte använda så mycket kläder som jag vill. Så nu ska jag gå igenom mina kläder, plocka ut det som jag behöver sy upp och fixa till lite och fixa det;) Ja sen är det alltid bra och bli påmind om vad man har. Så nu ska jag sätta på bra musik och fixa det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0