Onsdag

Idag har jag haft fullt upp, därför detta sena blogg inlägg, lär snart skaffa så jag kan ha internet överallt. Jag får lite abstinens när jag inte uppdaterar;) Idag har jag i alla fall varit på jobbet, en super lugn dag och till eftermiddags fikat kom min chef Ingrid med Budapest bakelser;) Det var mums, fast inte så bra, jag försöker att inte äta mjölk och mjöl, så det gick sådär. Sen så skyndade jag mig hem, inte för att går att skynda sig så mycket när man kör bil, vill inte bli av med körkortet;) Men i alla fall så kom jag hem bytte om och cyklade till Siljan och träffade Maria:D Det var hur mysigt som helst att sitta över en chokladboll och te (det var vad jag åt) och bara prata massa strunt;) Ja helt underbart trevligt att träffa henne nu när jag inte jobbar varje dag med henne. Sen efter den trevliga träffen cyklade jag hem och ät middag och sen tog jag bilen till Djura och Jon där jag nu sitter. Jon tycker jag är tråkigt som sitter här så nu ska jag nog gå. Kanske ska vi ut och gå en promenad:) Mys! Men ja skriver lite ikväll efter fotbollen, ikväll gäller det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aaw, det var massa trevligt att träffa dig också ^^

2008-06-18 @ 23:08:34
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0