Onsdag

Idag fyller Jon 19år, så jag har gjort frukost på sängen och sen har han fått lite paket, från mig och min familj. Som mamma hade lämnat framme innan hon åkte till jobbet. Så nu ä han 19år och har fått en fin fjällräven ryggsäck av mig, en röd. Han gillade den och hade önskat sig den och jag hade ingen fantasi, men jag löst det bra ändå:) Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, mysa lite tror jag, fast Jons mamma verkar vara i städar tagen, bläää!;) Bara jag slipper hjälpa till att städa så! Klockan fyra kommer Jons bror och lite folk, vi ska grilla och så. Fast jag måste åka redan vid halv sex, för jag och mamma ska på gympan som är idag och jobbar jag imorgon så jag måste hem också. Har varit så skönt att vara ledig i tre dagar, nu ska jag jobba fem och kommer ha så fullt upp med jobb och Peace and love så kommer inte hinna med mycket annat alls faktiskt, skönt det också! Nu ska jag kila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0