Onsdag

Skolan från åtta till tolv idag, trevlig, fast sorglig dag. Idag har jag klarat av två avsked. Jag har faktiskt gjorde det riktigt bra också, jag hatar avsked jag vet att jag träffar människor och platser igen, men jag har fobier för avsked. Det kan verkligen vara avsked från allt, typ en soffa eller en tröja som gått sönder. Det är alltid lika jobbigt, direkt det är ett minne eller något man tycker om. Men ja, nu har jag klarat två och då återstår snart bara några till, men det blir först på fredag. Nu ska jag skriva klart artikeln och ta hand om tvätten. Ikväll ska jag ut och springa en sväng och sen ska jag börja torka ur garderoberna! Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0