Om det här ska vara allt vi hann...

Jag mår illa och har ont i huvudet, ska nog sova snart, bara lägga mig i sängen och sova, jag skulle nog kunna sova länge. Sprin turen var bra, den gav mig kraft tyvärr bara för stunden, nu är jag helt slut. Imorgon är det midsommar och jag jobbar som sagt till tre, ska hem och duscha och försöka se lite till fixad ut fast jag inte klippt mig sen december och utväxten lyser med sin närvaro. Jag ska ta tag i det, men inte än. Precis som med mejlen jag ska svara på och allt jag ska fixa i mitt rum, men inte än. I alla fall ska jag, Sarah, Angelica, Malena och Marcus grilla och äta och prata strunt och det ska bli så trevligt! Jag saknar dem och jag behöver dem! Fast jag blir nykter och ska i säng tidigt, ska faktiskt upp och jobba på lördag också, då lär man vara seriös. Så imorgon blir det kanske bara ett blogg inlägg, mer hinner jag inte med. Lördagen blir förhoppningsvis också trevlig, släkten på mammas sida kommer hit och jag längtar efter lilla Henry, så himla mycket! Att få ett skratt av honom kommer göra mig tok lycklig i timmar! Fast ja det blir ännu en dag tidigt i säng, jobbar söndag också. Sen är jag ledig tre dagar som det ser ut nu, tre dagar! Sen är det Peace and love och jobb igen och jag kommer inte sova många timmar, men det är värt det, för det kommer också göra mig lycklig! Men nej ni, nu ska jag lägga mig ner, känns som jag ska spy. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Ville bara önska en trevlig och nykter midsommar =) Hoppas allt är bra med Dig och Grattis till Ditt VG! Var stolt och gläds =)Kramar

2008-06-19 @ 23:55:20
URL: http://jennifer8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0