Nu blir jag arg

Jag hade ett ägg för mycket för att jag skulle hinna äta alla till frukost innan fredag, nu hade jag tre kvar. Jag hade 4 kravbananer, fanns det kvar i mitt kylskåp?! Nej! Sen hade jag två förpackningar med nudlar nu finns det en kvar. Vad har människor för problem? Kan man inte ens vara i sin pojkväns korridor utan att folk tar saker för en. Nu är jag så jäkla glad att jag ska flytta ifrån den här skiten! Människor verkar tror att man är gjord av pengar och att det bara är att ta av alla andra när den böjar bli tom hos en själv. Jävla människor säger jag bara, hur kan man vara så tarv och äcklig. Nej jag är för trevlig och har det för städat för att bo i ett sånt här råtthål. Det värsta är att det verkar vara lika lite överallt, speciellt att folk är äckliga;) Hur kan man lämna en kastrull i två veckor med mat rester i?! När Emelie visade bilden igår, det var så äckligt! Åh äckliga människor, jag har verkligen börjat förstår att jag ordentlig och mogen för min ålder! Nu ska jag plugga och släppa denna ilska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0