Mora

Nu har jag spenderat min kväll i Mora och visat Jon alla vägar som man kan åka, eller ja det finns säkert fler. Men det jag åkte när jag gick på körskolan. Nu hoppas jag bara att han klara det på tisdag det skulle vara så underbart roligt och skönt att inte alltid vara den med bil;) Inte för att jag kör honom så ofta det är mest när vi båda ska till Djura och så och jag älskar och köra bil. Kör bil är också lite terapi för mig, t ex att man inte ska jaga bilar som kör sakat eller svära åt gamla kärringar som inte kan kör eller galningar som går ut mitt i gatan;) Jag över på att köra lugnt hem och lyssna på musiken och bara fundera. Att vara precis lika avslappnad som när jag är ute och går, att vara ut och gå är terapi men jag har tyvärr inte hunnit med någon promenad idag och vet inte om jag gör det imorgon heller faktiskt. Det beror på om jag ska ut och springa, fast ja motion är också terapi, det gör en så lugn efteråt. Jag älskar känslan i benen efter en springtur och den dusch på det när man knappt orkar ta sig upp för trappen, helt underbar känsla faktiskt. Men ja morgon dagen blev det jobb och sen ska jag träffa Maria på Siljan:D Sen kanske jag ska ut och springa eller så åker jag hem till Jon och går ut och går en promenad, tar ett bad (Jon äger ett badkar tyvärr inte jag:() och sen ser på Sverige när det möter Rysslan, Sverige bara måste vinna! Inte för att jag tror att det sen vinner mot Holland men ändå;) Vad mycket strut jag skriver men vad skönt det är att jag känner mig så lycklig när jag skriver, till och med jobbet känns lite roligare just nu. Kanske har jag börjat hitta lite rutin igen, det är skönt. Men vet ni vad, nu ska jag sova. Hinner jag blogg imorgon bitti så hörs vi då:) Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0