Midsommardagen

Hann inte skriva något igår, vart till att gasa hem från Dalle i full fart, hoppa in i duschen och sen dra till Angelica. Fast det gick inte så bra när jag skulle gå till Angelica, det började spö regna, så jag fick springa in igen och vänta på att regnet skulle ge sig, tog bara några minuter. Sen hade vi sol hela kvällen:) Underbart! Satt hemma hos Angelica med Sarah, Malena och Marcus och åt massa god mat. De andra drack massa gott också;) Jag höll mig nykter och körde Sarahs Mazda på kvällen istället, det är en rättviksraggarbil;) Värsta ljudet, men ja det är grymt kul att köra då:) Sen gick de in på Lyckliga huset och jag hängde lite med Jon och Augustin, som fick vara med om en riktig svensk midsommar! Träffade massa folk gjorde man också, människor man inte sett på evigheter, trevligt var det även om vissa var så fulla att det nog knappt minns att det träffat mig;) Åkte i alla fall sen hem och la mig vid halv två. Sen var jag upp halv åtta i morse och nu har jag vart och slitit på jobbet. Nej då det var inte så farligt, men inte heller så roligt. Nu ska vi snart ha lite släkt middag eller vad man ska säga. Jag ska få träffa min lill kusin och det är det bäst hoppas han kommer snart jag längtar! :D Kanske hinner jag uppdatera lite senare, nu ska jag hjälp mamma att duka!

Kommentarer
Postat av: maria da king

Njä, mina vänner bangade så jag åkte hem direkt efter jobbet. Fast fick du inte mitt sms? :P

2008-06-21 @ 22:46:14
URL: http://silverfuck.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej d låter mysigt :) läste att du hade varit ute o ridit, var d skönt? :) På midsommar var jag o peter hos en kompis vid hennes sommarstuga, sen åkte vi till en dansbana och dansade bugg o sånt på kvällen, jättekul :) kram

2008-06-22 @ 10:42:45
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0